tiistai 20. joulukuuta 2011

Kysymys 9

Päivä 9: Onko sinulle kommentoitu painostasi ikävään sävyyn?

Eipä oikeastaan ole. Tai on sittenkin; kun olin laiha, ihmiset kyselivät, syönkö mitään kun olen niin laiha. Osittain sen takia olenkin ahminut, koska halusin näyttää muille todella syöväni ja herkuttelevani. Nykyään tosin syön mieluiten salaa.

Nykyistä painoani on myös kommentoitu. Ihmiset eivät meinaa tunnistaa minua samaksi henkilöksi. Moni on kuitenkin kehunut nykyistä, terveemmän näköistä kroppaani. Nyt lihominen on kuitenkin mennyt ja menossa liian pitkälle, joten kohta ei enää hyvällä tahdollakaan ole mitään kehuttavaa. Siispä pitää taas koittaa ryhdistäytyä! Ei kuitenkaan lakkoja tai kieltäytymisiä, niistä kun on melko huonoja kokemuksia...

On se kumma, kun ei koskaan voi olla tyytyväinen kehoonsa. Laihana olin itse tyytyväinen (olin tosin oikeasti liian laiha enkä halua palata siihen enää ikinä!) mutta muiden kommentit ärsyttivät. Nykyään olen itse tyytymätön ja muut kehuvat :D Ehkä vielä joskus olen kaikkien mielestä sopiva !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti